Rabu, 21 September 2011

Biodata saya


Diri Saya.
Nama saya Mastora Majid. Saya berketurunan Orang Asli 100% Malaysian Aboriginal Citizen. Sakura Putih dan Cikgu Mas adalah nama komersil saya dalam dunia blogging. Saya berasal dari Pahang, Kg Orang Asli Tenggalong, Muadzam. Saya anak ke 3 daripada 7 orang adik beradik. Dalam keluarga saya  seorang sahaja yang kerja makan gaji nie..adik2 yg lain bekerja di kampung dengan syarikat bapa saya yang menguruskan hal-hal perladangan.

Perkahwinan..
Saya mendirikan rumah tangga pada 29.11.2003 selepas tamat pengajian di Institut Bahasa Melayu Malaysia. Suami saya bernama Rizan A/k  A.Daud. Suami saya seoarang anggota Polis yang bertugas di IPPD Sabak Bernam. Kami dikurnia seorang cahaya mata lelaki yang bernama Airiel Ezriey yang kini berumur 7 tahun.

Blog ini dibangunkan  baru sahaja kerana memenuhi assignment yang di arahkan oleh pensyarah. Saya sudah lama aktif  dalam dunia blogging ni rasanya sejak tahun 2008 kemudian saya melupakan seketika dan kembali aktif. Itupun lepas tertarik dengan blog rakan blogger.

Mula-mula tu agak susah jugalah nak belajar pasal blog ni (BLOGSPOT). Maklumlah kena belajar sikit-sikit pasal coding Java Script & HTML. Tapi  sekarang dah okaylah kalau nak redesign template ikut citarasa sendiri.

Saya adalah seorang guru keluaran Institut Bahasa Melayu Malaysia pada 2001 hingga 2003. Dan kini mengikuti Pjj PPG di UPSI untuk mendapatkan segulung ijazah.
LIKE KALAU SUKA

0 0000 komen:

Catat Ulasan

Contenglah sikit sebagai tanda anda singgah sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
I LOVE BLOG CIKGU MAS